Gyakorlatok a látásmód javítására a myopiával

Hogyan kell edzeni a látás izmait. Szemtorna gyakorlatok a jobb látásért

a hyperopia fejleszti a testmozgást

William Bates kidolgozott örökletes betegségek myopia szemgyakorlatot, amelyek a lencsék és a műtétek elkerülésére jók.

Bates szerint a a szembetegségek kiváltó okai a stressz, a szem feszültsége és lustasága.

retinal edema

Ezeket szerintenem csak szemüveggel, kontaktlencsével, szemműtéttel lehet kezelni, hanem az általa kialakított szemgyakorlatok alkalmazásával is eredmények érhetőek el a gyógyításban. Bates elmélete azon az elképzelésen alapult, hogy a szemet tartó izmok nem megfelelő működése miatt alakulnak ki a látáshibák.

Ha a külső szemizmok nem működnek jól, akkor nem lesz tökéletes a szem akkomodációja alkalmazkodása a közeli és távoli képekhez, és így a látás sem tökéletes.

látás helyreállítása Indiában

Azonban különböző gyakorlatokkal ezek az izmok újra rendesen működtethetővé válnak, nem merevednek meg, és javítható az agy és a látóidegek közötti kapcsolat is. Íme az általa kifejlesztett gyakorlatok: Tenyerezés Üjünk le kényelmesen egy asztal mellé, támasszuk alá könyökünket párnákkal annyira, hogy a tenyerünkkel anélkül érinthessük meg a szemünket, hogy előre hajolnánk.

EDZÉS TIPPEK NEM CSAK KEZDŐNEK 💪🏋 [IZOMÉPÍTÉS ALAPOK]

Csukjuk be a szemünket és fedjük le a tenyerünkkel úgy, hogy ne érjünk a szemünkhöz. Lélegezzünk lassan és egyenletesen, így próbáljuk meg ellazítani szemizmainkat. Minél feketébb képet látunk ilyenkor annál jobban ellazult a szemizmunk.

Add your custom tagline here. A szem gyakorlatok rugalmassá teszik a szem izmait, energetizálnak és serkentik a vérkeringést így megtartva a látás egészségét. A minden nap elvégzett pár perces szemtorna csodákra képes.

Ezt a gyakorlatot kezdetben célszerű naponta kétszer-háromszor, percig csinálni. Lengetés Álljunk fel, fókuszáljunk egy távoli pontra pl.

ilyen látáscsökkenés

Ezt a gyakorlatot naponta percen keresztül végezzük, főleg olyankor, ha fáradtnak érezzük a szemet. Ha meglátjuk a kiválasztott színt, akkor a színre koncentráljunk, ne a formára. Például ha látunk egy szép piros autót, akkor ne az autó formájára, hanem a színére koncentráljunk. Pislogás Pislogással megelőzhetjük a szem környéki izmok lemerevedését.

Annak érdekében, hogy éles látásunkat minél tovább megőrizhessük, érdemes szemünket edzeni, hiszen mint minden izom, rendszeres tornával a szemizmok működése is javítható. Összeállításunkban ehhez mutatunk néhány hatékony gyakorlatot. Ezeket látta már?

Ennél a gyakorlatnál ügyelnünk kell arra, hogy 5 másodpercenként pislogjunk. Akkomodációs gyakorlatok Vegyünk kezünkbe egy tárgyat, kezünket lassan közelítsük az orrunkhoz, majd teljesen nyújtsuk ki. Közben a tárgyra fókuszáljunk. Az ilyen gyakorlattal javíthatunk szemünk alkalmazkodóképességén.

veleszületett asztigmatizmus hyperopia